Vážení zákazníci, snažíme se dělat maximum pro váš bezpečný a pohodlný nákup. Pokud vám některé informace v přehledu chybí nebo nejsou dost jasné, napište nám prosím na info@golfiq.cz, co můžeme vylepšit. Děkujeme!

Obsah stránky

Sídlo a provozona společnosti
Doba dodání objednávky
Možnosti dopravy a platby
Výměna zboží
Vrácení zboží
Reklamace
Obchodní podmínky
Tabulky velikostí

-----

Provozovna Golfiq.cz

Provozovnu najdete na nábřeží Svazu protifašistických bojovníků 456/28, 708 00 Ostrava-Poruba. Po telefonické nebo e-mailové domluvě si je zde možné osobně vyzvednout nebo prohlédnout nabízené produkty. Na provozovnu zasílejte reklamace nebo vratky zboží.

-----

Sídlo společnosti 

Sídlo GolfUp s.r.o., Radlická 2485/103, 150 00 Praha 5.
Zde je pouze administrativní sídlo společnosti, nikoliv provozovna!
Nelze si zde prohlédnout nabízené produkty!

-----

Doba dodání objednávky

1) Položky skladem na provozovně doručíme druhý pracovní den

Produkty označené tímto obrázkem (viz výše) doručíme druhý pracovní den.
Platí pro objednávky vytvořené do 13:00.

2) Položky skladem doručíme do 2-3 pracovních dní

Objednané zboží skladem obratem stáhneme z externího skladu (mimo provozovnu) k nám na provozovnu a připravíme k expedici.
Zásilku zpravidla druhý pracovní den po vytvoření objednávky.

3) Položky skladem u dodavatele doručíme do 3-5 pracovních dní

Zboží odchází ze skladu dodavatele po vytvoření objednávky.
Po doručení zboží na provozovnu obratem expedujeme k zákazníkovi.

*Pravdivá informace o doručení zboží je uvedena v detailu každého produktu pod tlačítkem koupit a také v nákupním košíku. Viz obrázek.

-----

Možnosti dopravy a platby

Detailní informace jsou uvedeny na této stránce.

Objednávku lze zaplatit:

- Kartou při vytvoření objednávky (Platba je zabezpečna platební bránou ComGate)
- Dobírkou - hotově nebo kartou při převzetí zboží
- Převodem na bankovní účet
- Proforma faktura (pro podnikatele)

Objednávku lze vyzvednout také osobně na provozovně: nábřeží Svazu protifašistických bojovníků 456/28, 708 00 Ostrava-Poruba, zde je platba možná pouze kartou.

Vážení zákazníci, berte prosím na vědomí že přepravce/řidič není náš zaměstnanec a my bohužel nemůžeme nijak ovlivnit jeho jednání či chování. Toto se týká zejména domluvy na hodině doručení zásilky, případně jeho telefonickém avízu předem. Pokud jste nebyli spokojeni s jednáním řidiče, obracejte svoji stížnost přímo na jeho nadřízeného a pomožte nám zlepšit kvalitu služeb pro všechny zákazníky, děkujeme!

PPL - kontakt
Zásilkovna - kontakt

-----

Výměna zboží

Zboží měníme zdarma a jednoduše ve třech krocích.

Stačí nás pouze kontaktovat na +420 602 714 531 nebo e-mailem na info@golfiq.cz a vše zařídíme za vás!
Kurýr doručí nové zboží k vám domů nebo do práce.
Zároveň odveze původní.
Vy nemusíte na poštu a tato služba je ZDARMA!

-----

Vrácení zboží

Vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku ČR a také dle našich OP. Základní postup je:

Zboží je třeba zaslat zpět na provozovnu: nábřeží Svazu protifašistických bojovníků 456/28, 708 00 Ostrava-Poruba. Zboží musí být řádně zabaleno včetně visaček a původního obalu a nesmí jevit známky používání.
Ke zboží přiložte průvodní dopis s číslem účtu, na který máme vrátit peníze.
Po přijetí zboží na provozovnu (a ověření, zda je vše v pořádku) obratem zadáme v bance příkaz na vrácení peněz.

Pokud si nepřejete jít na poštu se zásilkou, můžete si u nás objednat kurýra, který zboží vyzvedne. Cena této služby je 100 Kč.

Vyzvednutí zásilky objednejte na: +420 602 714 531 nebo e-mailem na info@golfiq.cz

-----

Reklamace

Vrácení zboží se řídí dle občanského zákoníku ČR a také dle našich OP. Základní postup je:

Stáhnout a vyplnit reklamační list zde: reklamační list ke stažení
Zboží s vyplněným reklamačním listem zaslat na provozovnu: nábřeží Svazu protifašistických bojovníků 456/28, 708 00 Ostrava-Poruba
Zboží dobře zabalte před poškozením. (Dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.)
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

-----

Obchodní podmínky

Jsme držitelem certifikátu dTest obchodních podmínek. Detailní znění OP najdete na tomto odkazu.